Hoe ziet Amersfoort eruit in 2035?

Rutger over Wonen in Amersfoort 2035.jpg
CU-Logo-Amersfoort-RGB-SocialMediaPF.png
Door Webmaster op 13 april 2023 om 21:10

Hoe ziet Amersfoort eruit in 2035?

Stel: je hebt een baan gevonden in Amersfoort, maar het is je nog niet gelukt om woonruimte te vinden en dus trek je maar weer bij je ouders in. Of je verwacht gezinsuitbreiding maar je vindt geen passende en betaalbare woning. Of je hebt na jaren wachten een verblijfsvergunning en vindt geen eigen huis. Het woningtekort is voor veel mensen merkbaar. We willen dus meer woningen en die woningen moeten betaalbaar zijn. Maar we koesteren ook het groen in de stad, de ruimte, een eigen tuin. Is Amersfoort te vol? Samen met inwoners, leden van de gemeenteraadsfractie, wethouder Rutger Dijksterhuis en experts op het gebied van woon- en omgevingsvisie gaan we hierover in gesprek.

Rutger geeft vast een vooruitblik op de bijeenkomst.

Welkom bij ons Politiek Café op donderdag 20 april 2023. We starten om 19.30u in Wijkcentrum ’t Middelpunt (Spinetpad 2, Amersfoort Zielhorst). We combineren deze avond met een korte ALV, maar ook niet-leden zijn van harte welkom! Meld je aan via het formulier hier rechts.