Berichten geschreven door Jan Steven Eilander

1. Foto Jan Steven Eilander
    Door Jan Steven Eilander op 8 september 2020

Doorstroming op de woningmarkt

Vanavond bespreekt de gemeenteraad op initiatief van de ChristenUnie de doorstroming op de woningmarkt. In dit filmpje zie je kort hoe wij hierin staan en wat ons goede plannen lijken om de doorstroming op de woningmarkt te realiseren.

2. Oud en jong.jpg
    Foto Jan Steven Eilander
    Door Jan Steven Eilander op 1 maart 2019

Denk met ons mee over het sociaal domein!

In de afgelopen jaren zijn veel taken binnen het zogenaamde "sociaal domein" bij gemeenten terecht gekomen. Van het verstrekken van hulpmiddelen aan ouderen tot de toekenning van jeugdzorg-plekken. En van het helpen van mensen met een beperking aan passend werk of dagbesteding tot woningen voor daklozen: er ligt heel veel op het bord van gemeenten.

3. Jan Steven Eilander background
    Foto Jan Steven Eilander
    Door Jan Steven Eilander op 17 oktober 2018

Jan Steven Eilander stelt zich voor

Mijn naam is Jan Steven Eilander. Ik ben 41 jaar, getrouwd met Bejanca en samen hebben wij vier kinderen. We wonen in het heerlijke dorp Hooglanderveen waar we genieten van het dorpse groen met de prachtige binnenstad van Amersfoort op fietsafstand. In september heeft de gemeenteraad mij benoemd tot buitengewoon fractielid voor de ChristenUnie. Ik vind het een eer en tegelijk ook ontzettend leuk om dit te mogen doen.

Labels: ,